خبرهای داغ:
مثبت سوژه |

اشتغالزایی ۶۰۰ نفر در بزرگترین قطب صنعتی و تولیدی ایران / به دنیا ثابت کرده‌ایم ایرانی می‌تواند 

با انبوه تولیدات خود عملا به دنیا ثابت کرده ایم که ایرانی می‌تواند.
کد خبر: ۹۶۱۰۸۴۰
|
۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱


خبرگزاری بسیج - محصولات تولیدی گروه صنعتی آرتاویل با اشتغالزایی بیش از ۶۰۰ نفر در کارگاه‌های تولیدی به زودی به یکی از بزرگترین قطب‌های صنعتی و تولیدی ایران تبدیل خواهد شد. 

یعقوب عباسی از تولیدکنندگان نمونه ایرانی در اردبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با این شعار که ایرانی می‌تواند و تولید محصولات با کیفیت بالا و قیمت پایین هنر ماست، گفت: شرکت ما از سال ۹۱ شروع به تولید رویه درب ملامینه نمود و از سال ۹۵ ضمن تامین بازار داخلی صادرات رویه درب ملامینه نیز آغاز شد.
 
این فعال اقتصاد مقاومتی افزود: تولیدی گروه صنعتی آرتاویل به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده رویه درب ملامین با بیش از ۲۵۰۰ محصول متنوع در طرح و رنگ و سایز است که از سال ۹۶ به دنبال تولید انبوه و کیفیت برتر توانسته است واردات این محصول به ایران را منسوخ نماید.

این عضو بسیج کارگران و کارخانجات با بیان اینکه به یارى خدا تا سال ۱۴۰۶ به یکی از بزرگترین قطب‌های صنعتی و تولیدی ایران تبدیل خواهیم شد اضافه کرد: محصولات متنوعی به بازار مصرف داخلی و خارجی روانه خواهیم کرد.

عباسی اضافه کرد: رویه درب ملامینه بصورت انبوه از کشور چین و رویه درب‌های HDF از کشور ترکیه وارد می‌شد. این شرکت از سال ۱۳۹۶ تبدیل به بزرگترین تولید کننده رویه درب ملامینه جهان شده است که در کنار آن تنوع در طرح، رنگ و سایز در جهان بی نظیر است.

عضو بسیج پایگاه مقاومت شهید شاپور برزگر همچنین گفت: از اوایل سال ۱۴۰۳ ورق‌های HDF را نیز بصورت انبوه تولید کرده ایم. به منظور قطع وابستگی و جلوگیری از خروج ارز، تولید ورق‌های HPL را از اواخر سال ۱۳۹۷ آغاز که تا پایان سال ۱۳۹۸ منجر به قطع وابستگی تا ۷۰ درصد شده است و با سرمایه گذاری صورت گرفته از آبانماه ۱۳۹۹ ضمن تامین ۱۰۰ درصدی نیاز داخلی، صادرات محصول نیز انجام می‌شود.

وی افزود: با انبوه تولیدات خود عملا به دنیا ثابت کرده ایم که ایرانی می‌تواند و در این راستا ۶۰۰ نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند؛ همچنین در حال نصب دستگاه‌های متعددی هستیم که اواخر شهریور ماه به تولید می‌رسد. تولیدات ما کل کشور را تحت پوشش داده است و صادرات نیز انجام می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار